از اینکه فروشگاه اینترنتی پانیتال را برای تامین کالا ی مورد نیازتان انتخاب کرده ‌اید، بسیار خرسندیم. مجموعه مدیریت و کارکنان پانیتال تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا با ارایه خدمات و محصولات با کیفیت، تجربه ‌ای متفاوت و مطلوب از یک خرید اینترنتی را برای شما رقم بزنند. و احساس خوبی از یک خرید اینترنتی را برای شما به ارمغان بیاورند. از نظر حقوقی، در معاملات فروشگاه اینترنتی پانیتال ، سایت به عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش دهنده به عنوان خریدار تلقی می شود. مشتری عزیز لطفاً موارد زیر را جهت استفاده از فروشگاه اینترنتی پانیتال با دقت ملاحظه فرمایید.
ورود شما به ‏‌سایت فروشگاه اینترنتی پانیتال و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی پانیتال از سوی شما است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود. توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه اینترنتی پانیتال منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا مشتریان نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط هستند. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات فروشگاه اینترنتی پانیتال تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییراست. کاربران هنگام سفارش کالا ملزم می باشند اطلاعات صحیح و کامل را درسایت درج نمایند.بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تحویل درست و به موقع سفارش خواهد شد و پانیتال هیچگونه مسئولیتی در قبال تحویل محصول ندارد . در صورت منصرف شدن مشتری از خرید، پس از پرداخت مبلغ محصول و پس از تحویل دادن محصول به( پیک موتوری ، اداره پست ) دو برابر هزینه ی ارسال (هزینه ی رفت و برگشت محصول ) از مبلغ پرداختی مشتری کم خواهد شد و مابقی مبلغ در صورت ارائه ی به موقع شماره حساب ظرف حداکثر 48 ساعت به حساب مشتری واریز خواهد شد. سفارشات شهر کرمان: مشتریانی که سفارش خود را تا قبل از ساعت 16:00 ثبت کنند،سفارش ثبت شده در بازه ی زمانی 17:00 تا 22:00 همان روز به دستشان میرسد،و اگر بعد از ساعت 16:00 سفارشی ثبت شود،زمان تحویل سفارش ثبت شده در روز بعد در بازه ی زمانی 17:00 تا 22:00 به دست مشتری میرسد. سفارشات خارج از شهر کرمان: سفارشاتی که در ساعات اداری ثبت شوند در همان روز برای مشتری ارسال می شود و سفارشات خارج از ساعات اداری یا در روز های تعطیل در اولین روز کاری و ساعات اداری ارسال میشود. پانیتال متعهد میگردد محصول مورد نظر را به صورت آکبند در اختیار خریدار قرار دهد. در صورتی که محصولی با شرایط غیر از موارد ذکر شده به دست شما رسید می توانید از قسمت ارتباط با پانیتال سپس بخش کنترل کیفیت پانیتال این موضوع را پیگیری نمایید و تیم کنترل کیفیت پانیتال موظف است مشکل را بر طرف نماید. تمامی محصولاتی که در پانیتال عرضه می شوند دارای مجوز از سازمان بهداشت بوده و توسط شرکت های ایرانی وارد یا تولید می شوند ، در صورتی که محصولی از نظر کیفیت و خصوصیات مشکلی داشته باشد خریدار موظف است این موضوع را از طریق ارتباط با شرکت تولید کننده پیگیری نماید و پانیتال هیچگونه مسئولیتی در این باره نخواهد داشت. فروشگاه اینترنتی پانیتال به هیچ عنوان محصولات زناشویی غیر مجاز را عرضه نمی کند و این کار را خلاف قانون دانسته و آن را جزء اصول اخلاقی جامعه اسلامی نمی داند.

با پانیتال خانواده ای سالم و سرحال